Τρίτη 21 Μαΐου 2019

Γιατί άραγε ο κατά δήλωση του καταχρεωμένος, κατάκοπος κι έτοιμος να φύγει στην Αυστραλία, υποψήφιος των επιχειρηματικών συμφερόντων θέλει να γίνει δήμαρχος στη πόλη μας;

Ο Απόστολος Αυδής υποδυόμενος το βουλευτή Καλοχαιρέτα...
.
Πως θα ζήσει ο Γιάννης Βούρος με 2.500 ευρώ, αν εκλεγεί δήμαρχος, όταν δεν του έφταναν οι πολλαπλάσιες απολαβές του βουλευτή;


Ο υποψήφιος δήμαρχος των επιχειρηματικών συμφερόντων, διεκδικεί μια θέση, που σύμφωνα με όσα κατά καιρούς έχει ισχυριστεί, θα τον κάνει να πεινάσει. Αυτό είναι κάτι ανεξήγητο. Σήμερα θα ρίξουμε μια ματιά σε όσα κατά καιρούς έχει δηλώσει. Αν θέλει εξηγεί, όχι σε μας, στους ψηφοφόρους. Γιατί επιδιώκει να βρεθεί σε ακόμη πιο δύσκολη οικονομική θέση, από αυτή που ήδη σύμφωνα με δηλώσεις του, βρίσκεται; Πως θα τα φέρει βόλτα με το γλίσχρο μισθό του δήμαρχου; Θα κάνει και το δήμαρχο, και τον ηθοποιό; 

Μιλάμε για πρόσωπο που ακόμη κι όταν δήλωνε στην εφορία ετήσιο εισόδημα σχεδόν 70.000 ευρώ, έλεγε πως δεν είχε αρκετά χρήματα να ζήσει.


Πάγια τα τελευταία χρόνια δηλώνει πως τα χρήματα που έπαιρνε σαν βουλευτής του ΠΑΣΟΚ, δεν του έφταναν!

Το ίδιο έλεγε και για τα χρήματα που έπαιρνε σαν διορισμένος από τη συγκυβέρνηση ΝΔ-ΠΑΣΟΚ, καλλιτεχνικός διευθυντής του ΚΘΒΕ.

Μιλώντας για τα χρέη του στις τράπεζες, έχει δηλώσει πως όταν περνάω έξω από τράπεζες χτυπάνε σειρήνες, γενικά από όλες τις τράπεζες…

Επίσης εννιά (9) μήνες πριν ανακοινώσει την υποψηφιότητα δήλωνε κουρασμένος μη πως εξαντλημένος, λέγοντας πως, Θα ήθελα να κάτσω σπίτι μου, αλλά δεν γίνεται, τα οικονομικά, ειδικά χωρίς τηλεόραση, μας βοηθούν απλά να επιβιώνουμε. Πολύ θα ήθελα να έχω τη δυνατότητα των επιλογών και να λέω «αυτό δεν θα το κάνω». 

Οκτώ (8) μήνες πριν την ανακοίνωση της υποψηφιότητας του, δήλωνε:  «Όχι, δεν μου λείπει η πολιτική, ειδικά έτσι όπως έχει διαμορφωθεί τα τελευταία χρόνια, δεν μου λείπει καθόλου. Δεν έχω μετανιώσει», και επέμενε να δηλώνει την ανάγκη του να ξεκουραστεί, λέγοντας:

«Θα ήθελα το ρόλο ενός ανθρώπου που εφησυχάζει και μπορεί να περάσει μία περίοδο ζωής χωρίς να αγωνιά για κάτι. Θα ήθελα μια περίοδο ζωής που θα μπορούσα να αισθανθώ πιο εξασφαλισμένος απέναντι σε κάτι και κυρίως να μπορέσω να τραβήξω τα πόδια από το γκάζι, αυτό μου λείπει, θέλω να χαλαρώσω και να πω ότι 5 μήνες δεν θα κάνω τίποτα, θα πάω σε μια ακρογιαλιά, θα στήσω ένα τροχόσπιτο, Αυτό δεν το έχω ζήσει ι και μου λείπει» τόνισε στο Λοιπόν».


Δεκάξι (16) μήνες πριν την ανακοίνωση της υποψηφιότητας του, απαντώντας στην ερώτηση δημοσιογράφου για τα μελλοντικά του σχέδια, δήλωνε έτοιμος να πάει μόνιμα στην Αυστραλία. Έλεγε: «Κυρίως Αυστραλία. Αυτό κυριαρχεί στο μυαλό μου, αυτό είναι και το μόνο σίγουρο. Η πυξίδα μου ταλαντεύτηκε πολύ, έτσι κάνουν όλες οι πυξίδες μέχρι να βρουν το μαγνητικό βορρά, και η δική μου, μέχρι στιγμής, αυτό που δείχνει είναι η Αυστραλία».


Οι απολαβές του δημάρχου, είναι το ένα τρίτο εκείνων του βουλευτή, και το ένα δεύτερο εκείνων του καλλιτεχνικού διευθυντή του ΚΘΒΕ. Τα χρήματα που έπαιρνε δε του έφταναν να καλύψει τις ανάγκες του. 

Για τις απολαβές του από το ΚΘΒΕ δήλωνε:  "Ναι, κατέχω αυτή τη στιγμή μια καίρια θέση. Οι καίριες θέσεις όμως, έχουν πάψει να πληρώνονται όπως στο παρελθόν. Λαμβάνω έναν μικρό μισθό ο οποίος γίνεται ακόμη μικρότερος αν αναλογιστεί κανείς ότι έχω να φροντίσω ένα σπίτι στη Θεσσαλονίκη, να τραφώ και συγχρόνως να συντηρήσω την οικογένειά μου στην Αθήνα. Θα έλεγα ότι ο μισθός μου είναι από αυτούς που χαρακτηρίζονται ως «να βάλουμε και κάτι από την τσέπη μας, προκειμένου να την βγάλουμε και αυτόν το μήνα"


Δεδομένου πως θεωρεί και σωστά πως δε θα μπορούσε να κάνει δυο δουλειές ταυτόχρονα και πολιτικός και ηθοποιός, άρα δε θα μπορεί να είναι και δήμαρχος και ηθοποιός, πως θα φέρει βόλτα τα οικονομικά του όταν έχει δηλώσει πως: "...πιστεύω 2 καρπούζια στην ίδια μασχάλη, δε χωράνε. Απόδειξη, όταν εξελέγην βουλευτής, κοινή συναινέσει λύσαμε το συμβόλαιό μου, τότε, με το Mega, σε μια πολύ πετυχημένη σειρά, την “Πολυκατοικία”, και στη συνέχεια σταμάτησα και από το θέατρο".

Ήδη από τις 19-10-10 και αφού είχε ψηφίσει το πρώτο μνημόνιο από τα δύο που πρόλαβε, δήλωνε πως ήταν αναγκασμένος να δουλεύει για να ξεπεράσει την κρίση. Για την ακρίβεια δήλωνε: «Θα έλεγα πως ο λόγος που φέτος δουλεύω στο θέατρο είναι για να ξεπεράσω την κρίση. Ο μισθός του βουλευτή δεν φτάνει να καλύψει λειτουργικά έξοδα σπιτιού, πολιτικού γραφείου, στεγαστικού δανείου και του μεταπτυχιακού του γιου μου. Κι έπειτα δεν μπορώ να αυτοκαταργηθώ ως καλλιτέχνης».


Στις 6-2-2012 ενώ είναι ακόμη βουλευτής κι έχει ψηφίσει μνημόνια, χαράτσια, περικοπές, δηλώνει: «Έχω καταθέσεις 37 ευρώ και 13 λεπτά σε λογαριασμό, έχω ένα σπίτι το οποίο χρωστάω στη τράπεζα, δεν έχω αυτοκίνητο δικό μου, μόνο μια μηχανή, κι έχω μόνο τη βουλευτική μου αποζημίωση». 

Την ίδια ημερομηνία 6-2-2012, 3 μήνες πριν τις εκλογές που οι ψηφοφόροι τον έστειλαν σπίτι του, δήλωνε πως είναι ο πιο φτωχός βουλευτής με τον άνεργο γιο

Από το "πόθεν έσχες" όμως της βουλής, προκύπτει πως είχε αγοράσει κι άλλο σπίτι ήδη από το 1986. Κι επίσης είναι ιδιοκτήτης του 50% ενός τεράστιου ακίνητου έκτασης 8.900 τ.μ. το οποίο αγοράστηκε το 1995.

Καθένας καταλαβαίνει πως ο ΕΝΦΙΑ, ειδικά για το τελευταίο ακίνητο, αντιστοιχεί σε ένα πολύ μεγάλο ποσό. Χαράτσι που ψήφισε και ο ίδιος ως βουλευτής του μνημονιακού ΠΑΣΟΚ. Υπάρχει ένα τεράστιο θέμα ηθικής, γιατί αυτή η δήλωση έχει γίνει ενώ ήταν βουλευτής, και ψήφιζε μνημόνια, χαράτσια και περικοπές σε μισθούς και συντάξεις. Απέκρυπτε σκόπιμα τη πραγματική του περιουσιακή κατάσταση, παραπλανώντας τους αναγνώστες και ψηφοφόρους του. 



Από όλα τα παραπάνω, που δεν είναι τα μόνα που έχει πει, αλλά μόνο μερικά, προκύπτουν κάποια εύλογα ερωτήματα:


Που βρήκε λεφτά για να κάνει προεκλογικό αγώνα;

Γιατί επιδιώκει να πεινάσει;


Τι προσδοκά τελικά και που ποντάρει για να επιβιώσει ως δήμαρχος, όταν πολλαπλάσιες αποδοχές του φαίνονταν λίγες για τις ανάγκες του;




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου